The learner-centered music classroom models and possibilities

edited by David A. Williams and Jonathan R. Kladder

  • Description
Authors and Corporations:
Type of Resource:
Buch, Text
published:
New York Routledge 2020
Edition:
Frist published
Physical Description:
xv, 184 Seiten; Illustrationen
RVK Notation:
LR 56940 Find Similar Items
Musikerziehung und Musikunterricht (Analyse und Planung des Unterrichts allg., Didaktik allg.)
Musikwissenschaft
I. Musica theoretica
Sachteil: Musica theoretica (einschl. Realien mit geographischem Bezug)
Musikerziehung (-pädagogik)
Musikerziehung und Musikunterricht (Analyse und Planung des Unterrichts allg., Didaktik allg.)

LR 57070 Find Similar Items
Spezialfragen der Musikerziehung
Musikwissenschaft
I. Musica theoretica
Sachteil: Musica theoretica (einschl. Realien mit geographischem Bezug)
Musikerziehung (-pädagogik)
Spezialfragen der Musikerziehung

Summary:
Learner-centered teaching : alternatives to the established cultural norm / Jonathan Kladder -- The elementary music classroom / Zadda Bazzy -- Another view of the elementary music classroom / Christopher Burns -- The traditional secondary string ensemble / Sarah Gulish -- The traditional secondary concert band / David A. Williams -- The traditional secondary vocal ensemble / Radio Cremata -- The secondary general music classroom / Patrick Cooper -- The steel-pan ensemble / Anne Fennell -- The non-traditional secondary music performance classroom / Jonathan Kladder -- The music technology class / Nick Stefanic.
ISBN:
9780367204457
9780367204464
9780429261510
9780429523632
0367204460
0367204452
0429523637
0429261519
Footnotes:
Includes index
Online-Ausgabe:
Learner-centered music classroom, New York, NY : Routledge, 2019
Data collection:
Lokale HMT-Bestände
Internet
Bibliothek Grassistraße
Available Verfügbar
Location: Galerie
Call number: LR 56940 W721
Internformat